Antonio Pachecok (Pach) eta Santi Garciak historiako futbolari buruzko publizitate-kanpaina onenen sekretuak erakutsi zizkioten Thinking, Letrak eta Futbolako publikoari
Athletic Club Fundazioaren kultur jaialdien programazioaz arduratzen den taldea aspalditik zebilen publizitateari eta futbolari jardunaldi bat eskaini nahian. Azkenik, atzo gertatu zen, San Mamesen, eta futbolarekin lotutako publizitate-kanpaina onenei eta arrakastatsuenei dagozkien 25 iragarki aztertu ziren (baita porroten bat ere). Antonio Pacheco (Pach) eta Santi García publizistek gaiari buruzko lezio magistrala eman zuten, iragarki bakoitzaren gakoak oso modu entretenigarrian xehatuz eta kanpainen balio artistikoa nabarmenduz.
Aukeratutako iragarkiak Brasildik, Herbehereetatik, Mexikotik, Espainiatik, Argentinatik, Erresuma Batutik, Argentinatik, Egiptotik eta Euskaditik zetozen, hain zuzen ere Athletic Cluben Streaker izeneko iragarki batek ordezkatuta eta Dimensión agentziak diseinatuta. Askotariko gaiekin, eta era askotako tonuekin, dramatik komediara, kanpainetan aktore anonimoak eta futboleko izarrik distiratsuenak, gaur egungoak edo iraganekoak, protagonista ziren.
Jardunaldi bikaina izan zen, eta Pachen superboterearen erakustaldiarekin amaitu zen, 80ko eta 90eko hamarkadetan jokatu zuten LaLigako futbolari guztien jaiotza-urteari erantzuteko gai izan zena.
Amaiera Zuhaitz Gurrutxagarekin
Thinking, Letrak eta Futbola 2021 jaialdia gaur amaituko da modu ikusgarrian, Zuhaitz Gurrutxagaren FutnolisTOC monologoarekin eta “Sarrerak agortuta” kartelarekin zintzilik. San Mamesen egingo diren gainerako saioetan bezala, emanaldia 19: 00etan hasiko da eta sarrera zelaiko 12. atetik egingo da.